Бензин або електрика? Гібрид – золота середина

В останні роки цивілізовані країни розгортають масштабну війну з бензиновими і дизельними автомобілями. Протягом найближчих 15 років влади європейських країн мають намір повністю позбутися від машин з двигуном внутрішнього згоряння, пояснюючи свої наміри турботою про екологію. Прихильники ДВЗ в свою чергу заявляють, що не пересядуть на електромобілі, адже їздять вони повільно, розряджаються швидко, а коштують занадто дорого. Але давно існує альтернатива, яка поєднує в собі переваги бензинових і електричних авто, при цьому уникає їх головних недоліків – це гібриди.

Історія гібридних авто

Багато хто вважає гібридний двигун дуже молодий і дивовижної технологією, хоча насправді їй вже більше 100 років. Перший автомобіль, який поєднує бензиновий мотор з електричним, був продемонстрований громадськості ще на початку XX століття Фердинандом Порше. Модель під назвою Lohner Electric Chaise, показана на автосалоні в Парижі, вразила публіку і встала на конвеєр, але інтерес до неї швидко згас у зв’язку з появою значно дешевших бензинових авто Генрі Форда.

Про гібриди забули більш ніж на півстоліття, і лише в 1970-х роках у зв’язку з різким зростанням цін на бензин і жахливим рівнем забруднення повітря вихлопними газами з’явилася необхідність знайти більш економічну і екологічну альтернативу бензиновим авто. За наступні 20 років найбільші світові автовиробники розробили безліч варіантів гібридних установок, але жодної моделі не вдавалося зацікавити покупця і зробити гібриди по-справжньому масовим явищем. Аж до 1997 року, коли на арену вийшла Toyota.

Презентована японцями модель Prius зробила революцію в автомобільній сфері. На той момент існувало всього дві схеми роботи гібрида: послідовна, при якій бензиновий мотор приводить в дію генератор, і паралельна, при якій електромотор підтримує основний агрегат при розгоні. Toyota Hybrid System була набагато більш просунутою – споживана двигунами потужність гнучко регулювалася електронікою в залежності від конкретної ситуації, що робило автомобіль набагато економічніше і надійніше всіх конкурентів.

Саме Toyota домоглася схвалення гібридних технологій масовим споживачем, і вже через 10 років відрапортувала про випуск мільйонного екземпляра Prius. Сьогодні Toyota – лідер в сегменті гібридних автомобілів, а легендарний Prius – далеко не єдиний його представник. Це 20 років тому вважалося, що гібрид – вибір зразкового сім’янина, а тому обов’язково повинен бути універсалом. Ці стереотипи давно позаду – тепер на гібридах їздять всі, а тому він може бути хоч люксовим седаном, хоч брутальним позашляховиком.

Гибрид Toyota Rav 4

RAV4 – приклад гібрида з чоловічим характером

Toyota RAV4 – один з найпопулярніших кросоверів в світі. Всі чоловіки мріють про великий автомобілі, який переконливо виглядає і привертає увагу на дорозі. Однак великі позашляховики погано підходять для настільки жвавого міста, як Харків, з щільним трафіком, вузькими вулицями і проблемної паркуванням. Доводиться вибирати між чоловічим характером автомобіля і комфортом в міському середовищі – для тих, хто не хоче жертвувати ні одним, ні другим, і створений RAV4. Брутальний зовнішній вигляд в поєднанні з компактністю – ідеальне поєднання для міських умов.

Гібридна версія RAV4 з’явилася не так давно – всього три роки тому, але вже встигла вразити навіть тих, хто знайомий з гібридними технологіями не з чуток. Наприклад, повнопривідний RAV4 Hybrid має не два двигуна, як це буває зазвичай, а цілих три: бензиновий і електричний двигуни спереду і ще один електромотор ззаду. У сукупності така силова установка видає потужність 197 кінських сили і крутний момент 210 Нм, що на чверть вище, ніж у бензинового RAV4.

Зовні гібридна модифікація RAV4 нічим не відрізняється від бензинової – той же сучасний дизайн, ті ж габарити, навіть кліренс вдалося зберегти на тому ж рівні, що безсумнівно важливо для кросовера. Усередині все теж залишилося так само, як в традиційному варіанті паркетника, за винятком комбінації приладів, на якій замість звичного тахометра красується індикатор гібридного приводу.

Водієві RAV4 Hybrid надано на вибір три режими їзди: Sport, ECO та EV. Таким чином, ви самі визначаєте, як їхати в кожній конкретній ситуації – швидко і агресивно або ж спокійно і без зайвої витрати палива. При цьому після того, як ви вибрали режим їзди, комп’ютер все зробить сам: гібридна установка повністю автоматизована і контролює сама себе, позбавляючи водія від зайвих турбот.

toyota RAV4 2018 hibrid

Гібрид – найоптимальніший вибір для Харкова

Бензин постійно дорожчає, тому значення такого показника як витрата палива при покупці автомобіля зростає з кожним роком. Як довели дослідження, гібриди споживають в середньому на 20-25% менше палива, ніж автомобілі з ДВЗ. Більш того, для поїздок по місту в режимі «робота-дім», які складають основну частину нашого життя, двигун внутрішнього згоряння часто в принципі не потрібно, а значить заощадити можна ще більше.

Погляньмо конкретніше: заявлена витрата палива бензинового RAV4 в міському циклі складає 10 літрів на 100 км. Забагато, чи не так? У комбінованому циклі поменше, але не набагато – 7,7 літра. У той же час RAV4 Hybrid витрачає всього близько 5,3 літра палива на сотню кілометрів, причому незалежно від циклу. Таким чином, набуваючи гібридну версію автомобіля для поїздок по Харкову, ви знижуєте витрати на бензин майже в два рази.

При цьому економічність і екологічність не впливають на динамічні якості автомобіля. Гібриди Toyota зберігають всі базові характеристики своїх бензинових аналогів, залишаючись потужними і швидкими, незважаючи на солідну надбавку у вазі.

Тойота Рав 4 гибрид в Харькове

Нарешті, Toyota – вибір тих, хто не хоче довго розбиратися в пристрої гібрида або ж той, у кого на це просто немає часу. У RAV4 Hybrid все максимально просто: водієві достатньо лише визначитися з режимом їзди, все інше система зробить за нього. Зазвичай таким ступенем комфорту і самостійності відрізняються люксові автомобілі, але тепер це стало реальністю і для C-класу.

За додатковою інформацією по автомобілях Toyota, включаючи ціни, звертайтеся, будь ласка, до офіційного дилера Toyota Центр Харків «Автоарт» на Шевченка, 334.

Якщо у Вас є питання - зв'яжіться з нами

Написати нам