Тест-драйв Toyota Corolla: мрії стають реальністю

Не минуло й місяця, як новий Toyota Corolla дванадцятого покоління надійшов у продаж в Тойота Центр Харків «Автоарт» на Шевченка. Перші щасливці вже пройшли онлайн-консультация і всіма органами почуттів відчули велич легендарного автомобіля. Японські виробники в черговий раз приємно здивували: вперше всі моделі авто класу С можуть мати гібридний привід. А в новій модифікації їх два – і економія, і задоволення в повній мірі!

Ті, кто пройшов онлайн-консультация змогли переконатися в воістину революційні зміни дванадцятого покоління японського автомобіля. Нова платформа TNGA GA-C («Нова глобальна архітектура Тойоти»), про яку так багато говорили ще до її появи в Україні, дійсно втілює найсміливіші рішення. Кузов став жорсткішим, отже, безпечніше і легше керувати. Автомобіль тепер присадкуватий і ширше попередніх модифікацій.

Седан, хетчбек, універсал – вибирай на свій смак

Toyota Corolla – один з найпопулярніших автомобілів в світі – тепер доступний в будь-якому з варіантів кузова: седан, хетчбек або універсал. При цьому дизайн кожного своєрідний, хоча й підпорядковується загальній тенденції більшою стрімкості, спортивності. У седана виділяються інші, ніж в інших видах кузова, передні і задні фари, форма бампера і капота. Хетчбек експериментує з кольором: основна частина і верх часто пофарбовані в різні кольори або відтінки. Універсал з усіх більш динамічний по дизайну: летячі лінії, стрімкі форми. Видно, що дизайнери концерну з успіхом виконують розпорядження ради директорів відмовитися від нудного оформлення.

Новий підхід позначився не лише на дизайні, але і на серце будь-якого автомобіля – силових агрегатів. У лінійці Corolla дванадцятого покоління ви не знайдете дизелів, зате можете вибирати з двох бензинових і двох гібридних моторів. Бензиновий турбований двигун 1,2 л (на 116 к.с.) або 1,6 л (132 к.с.). Гібрид 1,8 л з новою електричною трансмісією (122 к.с.) або 2,0 л (до 180 к.с.). На жаль, останній мотор поки не доступний вітчизняним автолюбителям, він встановлюється тільки в преміум моделі і поставляється в розвинені країни. Седан можна вибрати тільки з 1,6-літровим бензиновим двигуном або 1,8-літровим гібридним.

Дизайн і ергономіка нової Тойоти

Як вже було сказано, дизайн Toyota Corolla нового покоління став більш динамічний і стрімкий. Але це більше стосується зовнішніх форм. Якщо продовжити розмову про зовнішній вигляд, не можна не відзначити появу нових цікавих кольорів забарвлення Тойоти. Європейців (ще більше європейок) особливо зацікавили яскраво-червоний хетчбек і перламутрово-коричневий універсал. Але виробники прогнозують, що на нашому ринку найбільшим попитом будуть користуватися седани традиційних забарвлень. Втім, один новий колір вже користується особливою популярністю у наших співвітчизників – оксамитовий сірий металік з блакитним відтінком.

Що стосується внутрішнього інтер’єру, то в дванадцятому поколінні багато кардинальних змін. Причому це стосується як дизайну, так і питань зручності управління і комфорту.

  • Перше, що кидається в очі – це центральна панель яка «летить». Відчуття повітряної легкості надає відмову дизайнерів від традиційної «бороди» панелі.
  • Між водійським і пасажирським сидіннями зручно розташувався центр бездротової зарядки гаджетів і пульт підігріву сидінь.
  • Зручне оглядове простір займає великий монітор мультимедійної системи. Потрібно відзначити, що це не єдине вивідний пристрій: по центру панелі управління ще один дисплей, що виводить дані відеореєстраторів та попередження системи безпеки, а також запитувані відомості. Навколо нього в зручній видимості розташовуються тахометр і індикатори. У дорогих моделях є ще проекційний дисплей на лобове скло (так зване «відеозеркало»).
  • Оббивка виконана з імітації «під шкіру» зі стильною прострочкою, для верху передньої панелі використовується м’який пластик, для бічних поверхонь – твердий пластик.
  • Сидіння можна підібрати на свій смак: текстильні, комбіновані або зі штучної шкіри. Завдяки новій платформі, вони стали ширше і зручніше, хоча розробник відмовився від яскраво вираженої бічної підтримки. Однак при бажанні ступінь такої підтримки можна регулювати спеціальною кнопкою.
  • Другий пасажирський ряд став більш просторим, також завдяки новій платформі. Тепер навіть вельми корпулентний особам буде досить місця і для сидіння, і для ніг, і для голови.
  • Додатковий комфорт надають дефлектори обдування, підлокітники і стильне підсвічування дверей.

Оптимальне поєднання потужності і надійності

Якщо говорити образно, один двигун сильніше двох. В Україну приїхав слабший варіант гібридного двигуна: 1,8-літровий мотор потужністю 122 к.с. Максимальна швидкість найменша в даному модельному ряду – 180 км / ч, розгін до 100 км – 11 секунд. При цьому в бензиновому варіанті – 134 к.с., розгін на одну секунду швидше, максималка – 190-200 км/г. Як бачимо, бензиновий могутніше, хоча гібридний, безумовно, економічніше.

Відрізнити гібридну версію можна як зовні, так і всередині салону біля важеля передач:

  • синювата «тінь» логотипу;
  • дрібні шильдики Hybrid на кузові;
  • замість ручного режиму відмітка «В» (Brake) для гальмування двигуном при русі накатом;
  • кнопка примусового переведення в автоматичний режим (EV Mode).

За твердженнями виробників Toyota, в міському режимі автомобіль працює приблизно половину часу на електриці. Перші українські онлайн-консультацияи це підтвердили. В результаті, в міських умовах витрата палива не більше 4,5 літрів на 100 км. На трасах, де більше завантажений бензиновий мотор, витрата помітно зростає: 6,5 – 7 літрів на 100 км шляху. Розгін гібрида також істотно відрізняється: на міських вулицях реакція на педаль газу більш швидка, на трасі вже не настільки впевнена, доводиться розраховувати на крейсерську швидкість. Крім того, електричний двигун добре чути в салоні і при розгоні, і при гальмуванні.

При цьому в кожній моделі є можливість вибрати за бажанням водія традиційний, екологічний або спортивний режим руху. Але саме в спортивному режимі з бензиновим двигуном нова Corolla здалася динамічнішою учасникам онлайн-консультацияів.

Підіб’ємо підсумки перших вражень від проведених онлайн-консультацияів.

  1. Toyota Corolla дванадцятого покоління – зручний сімейний автомобіль, що відрізняється комфортом всередині, зручним управлінням і достатньою прохідністю на складних дорогах. Багатоважільная підвіска ( «Макферсон») гарантує вільний рух навіть на нерівних поверхнях.
  2. Найбільш комфортний рух і динамічне прискорення при швидкості 100-110 км/г. При інтенсивному розгоні (без механічної коробки передач) варіатор «напружує» двигун максимальними оборотами, викликаючи характерний звук. На високих швидкостях (понад 130-140 км/г) динаміка падає, рух не настільки комфортно.
  3. Витрата пального найбільш оптимальний в міських умовах при гібриді (4,5 л), на трасі при активному русі у гібрида приблизно 7,0 л, у бензинового мотора – від 8,0 до 9,0-9,5 літрів на 100 км.
  4. Нова платформа TNGA забезпечує підвищену стійкість автомобіля, а також поліпшені зручності салону. Крім того, завдяки їй значно знизився рівень шуму в салоні. Робота двигуна на холостому ходу взагалі не відчувається, ні звуками, ні вібрацією, а деякий віддалений шум від набігаючого повітря чути при швидкості понад 100 км / ч. При цьому ніякої шумоізоляції на капоті немає.
  5. Захоплює чудова оглядовість нової моделі. «Сліпі зони», завдяки вузьким стійок і зручним віконець, мінімальні, а індикатори в дзеркалах миттєво реагують на перешкоди збоку.
  6. Легендарна система Safety Sence забезпечує найвищий рівень безпеки, в тому числі ряд унікальних систем: попередження від наїзду на пішохода (навіть в темний час доби), стеження за смугою дороги, раціональне використання можливостей дальнього світла, круїз-контроль та інше.

Українським автолюбителям є з чого вибирати!

Продажі нового покоління Toyota Corolla в дилерському центрі Тойота Центр Харків «Автоарт» на Шевченка вже почалися. У зв’язку з тим, що в новій модифікації немає «початкового варіанту» (двигун 1,33 л), седан з бензиновим двигуном 1,6-літровим обійдеться покупцеві від 500 200 грн. Це модель з механічною коробкою, що дозволяє водієві самому вибирати між динамікою і економією.

Гібриди, хетчбеки і універсали обійдуться дорожче. Однак, якщо ви купуєте автомобіль в основному для поїздок по місту, велика вартість окупиться щоденної економією витрат палива. Так що це може бути найбільш оптимальний варіант для вас.

Крім того, клієнт може вибрати один з п’яти варіантів комплектацій – від найдешевшої City, до найпрестижнішої – Lounge. City передбачає залізні диски, темну оббивку і тканинні сидіння. З Lounge ви віддаєте перевагу світлому салону із стильним підсвічуванням, сидінням зі штучної шкіри і литим дискам. Так що виробник постарався задовольнити смаки і корпоративних покупців, і вимогливих клієнтів, які віддають перевагу ексклюзив. А справжнім ексклюзивом став гібридний привід: такого поки немає ні у кого з конкурентів.

Тест-драйв

Запишіться на онлайн-консультацію Toyota Corolla прямо зараз!

Заповніть поля форми, і наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення деталей!

Toyota поважає вашу приватне життя, тому ваші персональні дані не будуть передані третім особам. Отримавши ваші персональні дані, ми зможемо повідомити вам в майбутньому про появу нових моделей або послуг.

Якщо у Вас є питання - зв'яжіться з нами

Написати нам

Создание и продвижение сайтов - PUSH Digital