Гарантія

Гарантія

На автомобілі марки Toyota, придбаних у офіційного дилера Toyota в Харкові Тойота Центр Харків «Автоарт», надається гарантія терміном на три роки або на 100 тис. Км пробігу (в залежності від того, що настане раніше). Технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів здійснюється тільки на станціях технічного обслуговування (СТО) офіційних дилерів Toyota в Україні.

Умови гарантії

На автомобілі марки Toyota, придбані у офіційних дилерів Toyota в Україні, надається гарантія терміном три роки або на 100 тис. Км пробігу.

Компанією «Тойота Мотор Європа» («Toyota Motor Europe») встановлені такі види гарантії для автомобілів марки Toyota, які реалізуються на території України:

  • на на нові автомобілі Toyota, придбані через мережу офіційних дилерів Toyota в Україні, гарантія становить 3 (три) роки або 100 тис. км пробігу, в залежності від того, що настане раніше. Гарантія починає діяти з дати продажу автомобіля першому власнику, яка фіксується в книзі «Сервіс і гарантія»;
  • на фарбовані поверхні кузова в разі їх корозії внаслідок дефектів матеріалу або виготовлення поширюється гарантія терміном 3 (три) роки. Гарантія діє незалежно від пробігу автомобіля. Елементи системи випуску відпрацьованих газів не є панелями кузова і не підпадають під умови гарантії в разі їх корозії.
  • на оригінальну акумуляторну батарею гарантія становить 3 (три) роки або 100 тис. км пробігу, в залежності від того, що настане раніше, за умови дотримання всіх правил експлуатації стартерних акумуляторних батарей. Протягом 24 місяців або 100 тис. Км пробігу нового автомобіля марки Toyota, дефектна оригінальна акумуляторна батарея буде замінена безкоштовно. Після 24 місяців експлуатації, але не більше 36 місяців або 100 тис. Км пробігу, власникові буде компенсовано 50% вартості акумуляторної батареї.
  • на оригінальні запасні частини і аксесуари, встановлені на станціях техобслуговування офіційних дилерів Toyota в Україні, гарантія визначається залишковим терміном гарантії на автомобіль, але не менше 1 (одного) року з дати встановлення запасної частини і / або аксесуарів без обмеження пробігу. Гарантія покриває оригінальні запчастини та аксесуари, придбані тільки в офіційних дилерів Toyota в Україні.
Дія гарантії

Гарантійному обслуговуванню на території України підлягають тільки автомобілі, придбані в офіційній дилерській мережі Toyota в Україні.

Гарантія виробника поширюється на ремонт автомобіля, викликаний дефектними матеріалами або невідповідною якістю збірки автомобіля Виробником. Підставою для надання власнику автомобіля гарантійного обслуговування є документ, виданий офіційним дилером Toyota, а саме:

  • заповнена книга «Сервіс і гарантія» на автомобіль, що підтверджує його продаж на території України, з печаткою дистриб'ютора;
  • договір купівлі-продажу автомобіля, де гарантійні умови винесені в окрему статтю і є обов'язковими до виконання.

Право на гарантійне обслуговування мають власники автомобілів, які своєчасно проходять обов’язкове регламентне технічне обслуговування на СТО уповноважених дилерів компанії «Тойота» і мають відповідну відмітку в книзі «Сервіс і гарантія» про його проходження. Перелік випадків, в яких автомобіль знімають з гарантії, наданий в розділі «Обмеження гарантійних зобов’язань».

Гарантія на встановлені уповноваженим дилером компанії «Тойота» оригінальні запасні частини і аксесуари, діє протягом 12 (дванадцяти) місяців без обмеження пробігу з дня установки, якщо автомобіль не перебуває на гарантії. При безкоштовній заміні запасної частини і аксесуарів на гарантійному автомобілі, термін дії гарантії на деталь визначається залишковим терміном гарантії на автомобіль. Гарантія поширюється на оригінальні запасні частини і аксесуари, встановлені на СТО уповноважених дилерів компанії «Тойота» в Україні.

Обмеження гарантійних зобов’язань

Гарантійні зобов’язання не поширюються на деякі випадки ремонту або заміни деталей автомобіля. Крім того, порушення деяких умов може призвести до втрати гарантії на автомобіль.

Негарантійні випадки

Гарантійні зобов’язання не поширюються на ремонт або заміну деталей автомобіля, якщо необхідність в них виникла в результаті:

  • ДТП і його наслідків, пов'язаних з поломкою (відмовою) транспортного засобу;
  • порушення правил експлуатації, крадіжки або пожежі з нанесенням будь-яких пошкоджень окремих вузлів або автомобілю в цілому;
  • зловживання або недбалого ставлення при використанні;
  • неправильного використання (наприклад, участі в гонках або перевантаження автомобіля, експлуатації при непристосованих дорожніх умовах); невиконання періодичності і обсягу обов'язкового регламентного технічного обслуговування;
  • проведення робіт з техобслуговування або ремонту особами або підприємствами, які не є офіційними дилерами компанії «Тойота» (перелік офіційних дилерів в Україні наведено на сайті);
  • установка обладнання (сигналізації, приладів, що відвертають викрадення, додаткових обігрівачів, автомобільних комплектів мобільного зв'язку і т.п.), яке не відповідає технічним вимогам виробника для конкретного автомобіля або яке було встановлене не на СТО уповноваженого дилера «Тойота»;
  • використання неоригінальних запасних частин або аксесуарів оригінальних, але придбаних не у дистриб'ютора, а також використання паливно-мастильних матеріалів і робочих рідин, що не затверджених Виробником / Дистриб'ютором для конкретного автомобіля;
  • впливу шкідливих зовнішніх факторів, таких як: кислотні атмосферні опади, град, блискавки, повені, солі, хімічно і фізично агресивні середовища, незадовільні дорожні умови, пташиний послід і т.д .;
  • внесення змін до конструкції та параметри автомобіля.
Заміна обладнання

Гарантія не покриває заміну наступного обладнання автомобіля:

 
  • всі без винятку фільтри;
  • свічки запалювання і розжарювання;
  • паливні інжектори (форсунки);
  • ремінні і ланцюгові передачі;
  • диски зчеплення;
  • гальмівні диски і колодки;
  • гумові деталі склоочисників, ущільнювачів дверей, капота, вікон, багажника і елементів освітлення, знос яких було викликано умовами експлуатації;
  • скло та дзеркала;
  • лампи (за винятком блок-фар і галогенних ламп) і плавкі запобіжники;
  • шини;
  • регульовані шайби;
  • електроліт, що охолоджує і гальмівна рідина, паливо, масло (моторні, трансмісійні, компресорне та інші), присадки;
  • каталітичні перетворювачі.

Незважаючи на сказане вище, за винятком пального, гарантія повинна покривати будь-яку заміну і долив рідин, які вважатимуть необхідними в рамках гарантійного ремонту.

Види робіт, які не підпадають під гарантію

До видів робіт, які не є гарантійними і оплачуються власником автомобіля, віднесені:

  • заміну всіх без виключення фільтрів;
  • заміну масла (моторні, трансмісійні, компресора кондиціонера і т.д.) і експлуатаційних рідин (гальмівний, охолоджуючої, склоочисника і т.д.);
  • заміну ремінних і ланцюгових передач (відповідно до нормативів виробника).

Роботи в рамках поточного технічного обслуговування:

  • заміна обладнання, якому властивий природний знос в процесі експлуатації;
  • заміна обладнання, якому властивий природний знос в процесі експлуатації;
  • регулювання двигуна, не пов'язане з ремонтними роботами;
  • регулювання зчеплення і гальм;
  • чистка паливної системи;
  • очищення від нагару і бруду;
  • балансування коліс і регулювання кутів їх розвалу-сходження (крім випадків, коли необхідність в регулюванні виникає протягом першої тисячі кілометрів пробігу з дня придбання автомобіля в разі відсутності механічних пошкоджень елементів освітлення);
  • антикорозійна обробка кузова та лакофарбового покриття;
  • інше подібне обслуговування, необхідне в процесі експлуатації автомобіля.

Незважаючи на сказане вище, гарантія повинна покривати будь-який з цих видів робіт, який буде вважатися необхідним відповідно до процедури в межах виконання гарантійного ремонту.

Роботи з профілактичного обслуговування, в тому числі і мийки, полірування лакофарбового покриття, змащення, долив експлуатаційних рідин.

Роботи з усунення естетичних проявів, таких як шуми, вібрації і інше, які безпосередньо не впливають на якість автомобіля і ефективність його використання.

Витрати, пов’язані з ремонтом

Ця гарантія не покриває можливі витрати або збитки, які можуть бути викликані в зв’язку з гарантійним ремонтом, такі як витрати на телефон, проживання, оренду автомобіля, проїзд, втрата часу або збитки від ділової діяльності.

Підвищене споживання паливно-мастильних матеріалів

Чи не розглядаються претензії власника автомобіля, пов’язані з підвищеним споживанням пального і масла, якщо після повної діагностики двигуна і ходової частини автомобіля не було виявлено збоїв в їх роботі.

Інші умови

Не приймаються до розгляду рекламації в разі відсутності або втрати книжки «Сервіс і гарантія» і неможливості відновлення даних обов’язкового регламентного технічного обслуговування.

Питання про зняття автомобіля з гарантійного обслуговування може бути поставлена при надмірному пробігу між регламентними технічним обслуговуванням понад 1000 км.

Внесення змін до показників одометра автомобіля є підставою для припинення права на гарантійний ремонт.