Меню

Модельний ряд

Тощо

Змінити мову

Banner

Півстоліття на піку: в чому секрет успіху Toyota Corolla

Toyota Corolla – модель, що потрапила в «Книгу рекордів Гіннесса» як найбільш продавана в історії. На даний момент кількість проданих автомобілів наближається до захмарною цифрі в 50 мільйонів екземплярів. Розповідаємо, як японці примудрилися протягом 52 років підтримувати актуальність Королли і поєднувати доступність і економічність з постійним технічним і візуальним вдосконаленням.

 

 

Еволюція статусу: від дешевого роботяги до найнадійнішого авто в світі

 

 

Перша Corolla зійшла з конвеєра в далекому 1966 році. Тоді головною метою японської компанії було створити невибагливий сімейний автомобіль за невеликі гроші. Так і народився задньопривідний дводверний седан з круглими фарами які виділяються. Він був дуже компактним – всього 3,85 метра в довжину, а під капотом розташовувався чотирициліндровий агрегат об’ємом 1,1 літра, що розвиває максимальну потужність 60 кінських сил.
Незважаючи на скромні характеристики, автомобіль був справжньою робочою конячкою і коштував набагато дешевше конкурентів, чим швидко заслужив любов японців. В результаті вже через рік з’явилися і інші варіації Королли – чотирьохдверний седан, універсал, а потім ще і купе. Автомобіль став поставлятися в США і Австралії, а починаючи з другого покоління і в європейські країни. У 1970-х роках Королла набрала шалену популярність в світі, особливо в США, де через паливну кризу народ став масово пересідати на компактні моделі.
Нового витка популярності моделі сприяла поява революційного п’ятого покоління Королли в 1983 році. Автомобіль перестали відносити до субкомпактних, оскільки його довжину перемахнула за 4 метри. Задній привід змінився на передній, так і в цілому модель була побудована вже на абсолютно новій платформі. З метою підвищення безпеки були змінені конструкції ребер жорсткості, кузов придбав абсолютно нову форму. У підсумку з маленькою робочої конячки Королла виросла в міцного і надійного бойового коня.
З тих пір Toyota Corolla незліченну кількість разів перемагала в різноманітних конкурсах та рейтингах, які оцінюють якість і надійність автомобілів. Жодної моделі масового сегмента не вдавалося утримувати лідерство за даними показниками так довго.
У XXI столітті японці пішли далі – останнє покоління Toyota Corolla виглядає престижніше і елегантніше, ніж коли б то не було. Тепер модель цікава не тільки тим, хто цінує перевірена якість Королли, але і молодим харків’янам, які вибирають автомобіль із зовнішньої презентабельності, статусності, а також по внутрішньому комфорту та технологічності.

Тойота Королла. Эволюция стиля

 

За що люблять Короллу в 2018-м

 

 

Історія довжиною більш ніж в 50 років – важлива складова іміджу і довіри до моделі, однак набагато більше значення мають не колишні заслуги Королли, а її нинішні достоїнства. Сьогодні Toyota Corolla – це не тільки надійність, але і сучасний дизайн, комфорт і зручність експлуатації в міському середовищі.

 

Дизайн: яскраво, але не химерно

 

 

У 2000-х дизайн найбільш продаваною моделлю Toyota був надто консервативним. Мабуть, японці дотримувалися принципу «Не нашкодь» і боялися, що кардинальні зміни відлякають прихильників марки. Однак останні покоління моделі виглядають зовсім інакше: Королла придбала помітний, молодіжний вид за рахунок модного зараз рельєфного кузова, хижого погляду передніх світлодіодних фар і вигнутою блискучою решітки радіатора. Ззаду автомобіль виглядає не менш агресивно завдяки заднім ліхтарям, що нагадує формою заточені клинки. При цьому автомобіль зміг зберегти традиційні риси, за які його любить доросле покоління.

Toyota Corolla. Дизайн: ярко, но не вычурно

 

Комфорт преміум-класу

 

 

Хоча номінально Corolla все ще представляє масовий сегмент, в плані комфортабельності бюджетні бестселери і поряд не стоять з Тойотою. Усередині Королли відчуваєш себе як в автомобілі преміум-класу. Це відчуття створюється за рахунок багатьох факторів: тут і більш дорогі матеріали оздоблення (екошкіра, хром і тд), і технологічність – чого вартий хоча б футуристична мультимедійна система з 7-дюймовим тачскріном і сенсорними кнопками навколо.
Але головна перевага перед конкурентами з бюджетного сегмента – це простір, якого в Королле хоч відбавляй. За кермом автомобіля навіть людина зростом під два метри і вагою за сотню розташується вільно і зручно. Те ж саме стосується і пасажирів, так що Королла – ідеальний вибір для великих сімей, більш просторого автомобіля за ті ж гроші в Харкові ви не знайдете.

Toyota Corolla. Комфорт премиум-класса

 

 

Зручність у міських умовах

 

 

Харків – місто зі складною паркувальної ситуацією. Знайти вільне місце для свого автомобіля буває складно, причому не тільки в центрі, але і на околиці. Corolla в цьому плані максимально зручна, завдяки невеликим габаритам (1,75 метра в ширину і 4,62 метра в довжину), допоможе ідеально вписатися навіть в найвужче місце.
Але що ще більш важливо для жвавого міста, в якому гостро стоїть проблема пробок, так це економічність. Середня витрата палива Королли в міському циклі для 1,3-літрового двигуна становить 7,3 л / 100 км, для мотора об’ємом 1,6 літра витрата буде трохи більше – 7,8 літра бензину на сотню. У змішаному ж циклі цифри виглядають ще більш привабливими: всього 5,8 і 6,1 літра на 100 км пробігу відповідно.

Toyota Corolla в Харькове

Додайте до всього вищепереліченого абсолютну невбиваємість, про яку ви можете прочитати на будь-якому автофорумі, і питання про те, як Toyota Corolla може залишатися бестселером протягом півстоліття відпадуть самі собою.

За додатковою інформацією по автомобілях Toyota, включаючи ціни, звертайтеся, будь ласка, до офіційного дилера Toyota Центр Харків «Автоарт» на Шевченка, 334 або за телефонами на сайті.

Фотодобірка

Особливості