Меню

Модельний ряд

Тощо

Змінити мову

Banner

Toyota Hilux восьмого покоління. Хранитель традицій

Легендарний пікап Toyota Hilux вперше на нашому ринку з'явився п'ять років тому – восени 2010 року. І відразу ж привернув до себе особливу увагу. Перш за все, тому, що українському ринку явно не вистачало подібного практичного автомобіля, здатного бути справжньою «робочою конячкою». До того ж з цього моменту пікап у нас був представлений офіційно.

Користуючись неабиякою популярністю, Toyota Hilux тоді ще сьомого покоління цілком виправдовував очікування власників. Хоча останнім часом багато хто з нетерпінням чекали нового покоління, поява якого затягнулося на кілька років. Подібна «неповороткість» в плані змін пов'язана з тим, що Hilux відноситься до автомобілів, які найменше піддаються впливу моди. Тут головне практичність, якій у пікапа вдосталь. Однак час змін все ж прийшло.

Якщо вже змінювати, так міняти серйозно і не розмінюватися на дрібниці. Дійсно, восьме покоління легендарного пікапа змінилося багато в чому, причому в кращу сторону. Звичайно ж, багато зміни торкнулися технічних елементів. Так, завдяки збільшенню жорсткості сходовій рами збільшилася вантажопідйомність. При цьому поліпшити керованість і поведінку автомобіля вдалося завдяки кардинальній переробці пружин і амортизаторів заднього моста. До 227 мм зріс ікліренс (який раніше коливався в межах від 212 до 222 мм), а також на 70 і 95 мм збільшилися довжина і ширина.

У дизайні екстер'єру перше, що кидається в очі – нові фари, що доходять до решітки радіатора. Стиль, хоч і схожий у чомусь на BMW (як декому здається), перевершив всі очікування: фари виглядають дуже добре (особливо в комплектаціях, оснащених світлодіодами). Нижній повітрозабірник, хижо виступає вперед і «ламає» загальну лінію бампера, а також велика кількість хрому надають пікапу особливої ​​брутальності.

У той же час змінився і контур арок. Тепер він розпливається по кузову, а виштамповка по низу дверей, до цього колишня прямий і в чомусь нехитрій, відтепер плавно прагне вгору. Останнім штрихом до нового стилю стали ліхтарі, з прямокутних перетворившись в трикутні і заходять на борту кузова. Всі ці елементи зробили Toyota Hilux восьмого покоління більш зухвалим, сучасним і елегантним.

Усередині

Маючи неформальний статус «робочої конячки», головний упор завжди робився на технічну досконалість. Комфорт? Безумовно, він був і в попередніх поколіннях. Але нинішнє – восьме, в цьому плані особливе.

Передня панель двох'ярусна панель виглядає досить непогано. Навіть не дивлячись на той факт, що подібний дизайнерський хід давно перестав бути чимось новим. Варто відзначити її особливу функціональність і природність: великі кола тахометра і спідометра, розташовані по краях, читаються досить легко.

Ергономіка водійського місця. Тут все на своєму місця і максимально зручно – раціонально розташовані великі кнопки, зручний кермо, крісла з боковим підбором. І, головне, це шумоізоляція. Тут інженери попрацювали «на славу», значно її поліпшивши.

Оздоблення салону. Звернувши увагу і прийнявши до відома невеликі нарікання на відносно дешевий пластик як для не дешевого автомобіля, дизайнерами в нинішньому поколінні були використані матеріали більш високої якості. Це і більш м'який пластик, і солідні непомітні металеві вставки.

До того ж, трохи збільшилася і простір в салоні. Особливо для колін пасажирів, що сидять на задньому сидінні, яким додали 35 мм.

Техніка

Як і раніше, двигунів два. І за обсягом вони менше, ніж у попереднього покоління. Так, в базовому 2,4-літровому використовується нова технологія Insta-torque, яка дозволяє підвищити крутний момент в низькому і середньому діапазонах оборотів. Він додав 6 сил, а момент виріс на 57 Нм. Мотор працює в парі з новою 6-ступінчастою механічною коробкою (раніше, нагадаємо, була 5- ступінчаста), і автомобіль, озброєний цим силовим агрегатом, дозволяє економити 0,8 л / 100 км на трасі і 1,2 л в місті в порівнянні з попередником. Зауважте, споряджена маса підросла на 200 з гаком кілограмів!

Другий двигун об'ємом в 2,8 літра також демонструє велику продуктивність: його перевага становить 6 л. с. і 90 Нм. Палива він споживає на 0,2 л / 100 км менше по шосе і на 0,8 л / 100 км – в місті. Йому покладено тільки 6-ступінчаста автоматична коробка – старий пікап мав 5-ступінчастою.

І, звичайно ж, кілька слів варто сказати про безпеку. Нова потужна рама, змінена структура кузова і укріплене днище дозволили не тільки збільшити надійність пікапа, а й підвищити рівень його безпеки. Крім того, вже в базовій комплектації Hilux оснащений сім'ю подушками безпеки, антиблокувальною системою, підсилювачем екстреного гальмування, системами динамічної стабілізації автомобіля і причепа, допомоги при старті на підйомі і при спуску на схилі. Варто відзначити, що турбота про безпеку водія і пасажирів стояла перед творцями пікапа не на останньому місці.

Висновок. Пікап «Тойота Хайлюкс» в повному обсязі зберіг свої позашляхові таланти, але при цьому помітно покращав і зовні, і всередині. Він став технічно досконалішим, обзавівся тяговітимі та економічними двигунами й новими коробками передач. Разом з тим його набору електронних систем допомоги водієві і мультимедійних можливостей позаздрить і седан, причому не з дешевих.

Фотодобірка

Особливості